Under the sun where we belong
DATUM: 2013-10-20 | TID: 21:39:26 | KATEGORI: Foto

 
Hej på er! Här är några gamla bilder från ungefär en månad sen när allt fortfarande var grönt. Nu har första snön kommit och allt! Det SNÖADE i fredags!! Även om det bara var en liten stund och det var blötsnö, men ändå. Liksom what. Idag har jag pluggat hela morgonen. Sedan var det kör igen och vi hade konsert. Det gick jättebra och efter kom min gudmor hit och åt middag. Nyss gjorde jag inbjudningar till nästa helg då jag kommer ha en liten halloweenfest/sleepover för tjejerna. Det blir nog mysigt! Imorgon drar sista veckan innan lovet igång. Har två prov och en musikföreläsning, så får se fram emot höstlov. Längtar efter lite ledighet! Puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?