Fredagen den trettonde
DATUM: 2013-09-13 | TID: 19:59:05 | KATEGORI: Foto

 
Hejhej! Förlåt för den usla uppdateringen! Idag efter skolan gick jag, Lisa, Pinja och Aava och spelade tennis. Det var jättekul, älskar tennis! Det är ju fredagen den trettonde men jag har haft en riktigt bra dag faktiskt, har inte råkat ut för nåt (än, dagen är ju inte slut haha!) Imorgon måste jag vakna jättetidigt för att åka till Köpenhamn. Längtar! Det blir  nog mest shopping och turistande. Ni får se bilder och inköp när jag kommer hem för jag kommer nog låta bloggen stå tom när jag är borta. Ikväll har jag ätit tacos med familjen och packat och nu ska vi se en film. Hoppas ni får en skön helg så hörs vi när jag kommer hem. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?