Red leaf
DATUM: 2013-09-21 | TID: 20:05:11 | KATEGORI: Dagbok

 
Hej finisar! Imorse var det så otroligt skönt att bara få sova ut efter en lång skolvecka. Jag hade sånglektion på förmiddan och efter det bestämde jag med Alva att vi skulle ses. Hon kom hem till mig och vi bakade och gjorde mat som vanligt, vi har nog aldrig träffats utan att laga nåt haha. Nu ikväll har jag gått på en promenad med Emilia och bara pratat. Skulle egentligen träffat någon annan ikväll men det blev tyvärr inte av... Tog förresten den här bilden idag. Det märks att hösten är på väg på riktigt nu. Så mysigt! Imorgon ska jag på konfaträff i kyrkan. Är lite nervös inför att träffa min grupp, men de är säkert trevliga hoppas jag. Oj vad långt det blev om min helg, hoppas ni inte blev helt uttråkade haha. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?