Sunset skater
DATUM: 2013-09-08 | TID: 21:13:42 | KATEGORI: Foto

Emilia mejlade mig bilderna, därav den dåliga kvalitén
 
Hej bloggisen! Dom här bilderna tog jag på Emilia ikväll när solen gick ner och det var perfekt ljus. Är jättenöjd med dom! Har haft en bra dag idag. Först på morgonen var det konsert med kören. Det gick bra och därifrån åkte jag direkt till bion för att se på bio med min lillebror och hans kompisar som han hade kalas för. Det var Dumma Mej 2 haha, sjukt rolig! Minionerna är ju bara för söta. Från bion åkte jag direkt till Emilia och vi gick en lång promenad och bara pratade hela eftermiddan och på kvällen åt jag pizza hos henne och fotade lite innan jag kom hem. Imorgon är det skola igen. Helt sjukt vad fort helgen gick! Och imorgon fyller min kära pappa år. Nu har jag nog berättat typ allt som hänt. Har ni haft en bra helg? Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?