Svar - frågestunden
DATUM: 2013-09-10 | TID: 06:39:11 | KATEGORI: Frågor o svar

Vart köper du mest kläder? 
Gina Tricot skulle jag tro. Dom har så fina kläder!
 
Favoritbloggar?
palosfoto.blogg.se, theroow.blogg.se och louisehaanssons.blogg.se är favoriterna, men läser jäättemånga bloggar!
 
Hur mycket tränar du?
Jag spelar tennis två gånger i veckan och ibland gör jag nåt hemma som pw eller nåt, men det händer väldigt sällan haha!
 
Är du nöjd med ditt utseende? Vad är du nöjdast/minst nöjd med?
Jag är inte nöjd med nåt precis men inte heller missnöjd. Alla är fina som de är och duger precis så.
 
Hur sköter du ditt hår?
Jag sköter det bara med schampo och balsam och jag plattar eller fönar det nästan aldrig.
 
Hur många unika läsare har din blogg varje dag? :)
Inte alls många, ofta mellan 7 och 20 per dag. Men är tacksam för alla som tittar in på min lilla blogg! 
 
Hur gammal är du? 
Jag är 14, alltså född 1999.

Favorit färg ? 
Mörkblått och korall är fint
 

Var bor du? 
Stockholm

Favorit mat? 
Grillat! Muums..
 
Favorit djur? 
Marsvin, har ju två små marsvin själv.

Bästa kompis?
Den allra närmaste är Emilia. Kan prata om allt med henne.
 
Har dina vänner bloggar? :)
Inte så många. Emilia har en: empuss.blogg.se och Alva har en som hon inte uppdaterar så ofta: alvaostersjo.wordpress.com
 
Favoritbutiker/märken? 
Gina Tricot, Bikbok, Abercrombie & Fitch, Hunkydory, Vila och massa andra. Det finns sjukt många med fint!
 
Kan du visa ditt rum? 
Ja kanske det, kan fixa bilder nästa gång jag städar och fixar till lite. 

Vilka länder har du varit i? 
Sverige, Finland, Danmark, Grekland, Spanien, Andorra, Storbritannien och Frankrike tror jag om jag inte glömt nåt land. Har dock varit i hälften flera gånger.

Vad ser du mest fram emot just nu?
 
Helgen!

Favoritresa och drömresa? 
Den här är svår! Favoritresa är kanske förra sommaren när vi var i Grekland, eller Barcelona/Andorra i våras. Drömresa skulle vara Venedig eller New York.
 
Favoritlåt just nu?
Från balkongen - Oskar Linnros




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?