Be in love with your life, every minute of it
DATUM: 2014-04-04 | TID: 21:05:02 | KATEGORI: Dagbok

Hej bloggen! Jag tog en liten bloggpaus denna veckan, förlåt för det. Men min vecka har iallafall varit superbra och mysig! I måndags var jag och bowlade med Klara och Matilda. Hade inte bowlat på vääldigt länge, men det gick bra ändå. Ledde under hela spelet men precis i slutet gick Klara om mig. Haha typiskt. Sedan har en stor den av min tid gått till plugg då jag har haft ett fysikprov idag. Väldigt svårt men jag hoppas på det bästa. Aprildagen var ju också i tisdags. Drog några skämt men blev inte lurad av nån. Idag efter skolan gick jag och Natalie och köpte glass och satte oss vid vattnet. Så härligt och mysigt! Älskar vädret, blir verkligen hundra gånger gladare och piggare. Hade pianolektion nyss och har ätit sushi med familjen. Nästa vecka är sista innan lovet och jag är taggat till tusen. Ha det bäst och njut av vädret i helgen, puss! Jag lovar att börja uppdatera som vanligt nu.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?