Mitt påsklov
DATUM: 2014-04-21 | TID: 20:43:00 | KATEGORI: Dagbok



Vad ska jag säga? Mitt påsklov har verkligen varit lyckat och jag sitter med ett lyckorus i kroppen och skriver. Dock är det hemskt med skola imorgon, men med ett roligt lov bakom mig känns det bra ändå. Då bloggningen inte varit på topp tänkte jag att jag tar en liten sammanfattning av vad som hänt sen senast. Här har ni blandade mobilbilder från lovet. Jag har också en massa bättre kamerabilder som kommer komma upp under veckan. Men jag har iallafall varit med kompisar hela lovet. I onsdags sov Alva hos mig (och hon fyllde 15 igår, grattis igen i efterskott!) och sedan solade vi på torsdagen. På eftermiddagen åkte jag till flygplatsen för att möta Emilia som kom till Sverige. Hon åkte hem imorse men vi har haft en mysig helg. Hon har bott hos mig och vi har haft hemmaspa, fotat en massa, träffat kompisar osv. I lördags var alla tjejer på stan och sen sov Natalie och Aava här med oss. På söndagen cyklade vi och hade picknick och var i stan. Har hängt mycket i kungsträdgården det här lovet, så himla fint med alla körsbärsblommor! Idag har jag solat heela dagen och faktiskt fått färg. Nu på eftermiddagen sprang jag och Natalie och sen tog vi en glass i solen.
 
Oj vilket oklart och rörigt inlägg men det är mest för att jag själv ska kunna minnas sen. Haha hoppas ni alla haft ett bra lov och lycka till sista tiden i skolan nu.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?