Sommarvärme
DATUM: 2014-04-27 | TID: 21:01:55 | KATEGORI: Dagbok


två bilder från min instagram idag @ellilovesphoto
 
Hejsan bloggen! Sverige levererar verkligen med solsken och sommarvärme. Helt underbart! Tänkte berätta lite om min helg. I fredags åt jag med några vänner på subway innan jag hade piano. Sedan på lördagen var jag på Långholmen med familjen och hjälpte till med vår kolonilott. Mest solade jag kanske hehe. Efter det åkte vi till Bromma Blocks och jag fick med mig tröjan på bilden. Egentligen skulle vi prova en klänning till mig som jag ska ha på mitt konfa, men den fanns inte så vi har beställt den istället. Idag var jag hemma hos Klara. Vi har bara pressat i den sjuka värmen och jag har faktiskt fått färg nu. April och över 20 grader? Jag svettades i outfiten på bilden så fick byta om till linne. På kvällen blev det också årets första utemiddag. Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare, men lagom till valborg ska det bli kallt igen. Blä. Hoppas ni haft en mysig helg!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?