Att sjunga
DATUM: 2014-02-14 | TID: 22:14:25 | KATEGORI: Tankar o åsikter

Åh alltså det lyckoruset jag känner just nu. Känslan efter en lyckad konsert. Efter att ha gjort det jag älskar mest av allt: att sjunga. Vi var kanske halva kören och så var det ett gäng killar som spelade instrument. Vi hade fullt med publik och massor av fika, rosor och alla hjärtans dag-saker. Sen sjöng vi en massa sköna låtar och alltså jag kan inte beskriva det. Jag sjöng solo och spelade piano, Say something. Efter en dålig dag var det verkligen helt underbart. Nervositeten innan, tystnaden när jag sjunger och applåderna efter. Komplimangerna och kramarna efter uppträdandet. Blir så varm i hela kroppen och kan inte sluta le. Bara gemenskapen när vi sjunger.
 
Kände bara för att dela med mig av hur jag känner just nu. Haha så töntig text menmen. Har precis ätit en mysig middag med famlijen och Carro och cafét blev jättelyckat! Pappa filmade när jag sjöng så tänkte kanske lägga upp det senare. Alla hjärtans dag fick ett bra slut trots allt! Puss!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?