Bootcut
DATUM: 2014-02-07 | TID: 20:06:58 | KATEGORI: Dagbok


jeans hollister - uggs - jofama by kenza jacka - af munkjacka - väska från belle shoes
 
Fredag! Det här hade jag på mig idag. Jeansen är nya, de som jag skrev om i torsdags. Jag köpte dom igår från en tjej och de är från hollister. Är jättenöjd och jag fick dom billigt, kap! De är mina första bootcutjeans och jag gillade inte alls den här modellen förut, men tycker nu att dom är riktigt snygga. Idag spelade vi pingis med skolan i vällingby och efter det var jag i vällingby centrum med Aava. Vi åt på subway där det hände en jättepinsam men rolig sak haha och så gick vi lite i affärer tills jag var tvungen att åka till pianot. Nu har jag precis ätit tacos med familjen och ska snart börja packa. För imorgon på morgonen åker jag till Linköping över helgen med familjen. Det blir mysigt, och vi ska gå på Melodifestivalen genrepet också. Mamma har en lägenhet där som vi ska bo i. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?