Hej igen
DATUM: 2014-02-13 | TID: 15:36:35 | KATEGORI: Foto

 
Det var ett tag sen jag bloggade sist. Har haft mycket i skolan och så och det har inte hänt nåt speciellt sen sist, men jag ska försöka bättra mig. Idag hade vi friluftsdag med skolan. Det var iskallt och jag halkade så att mina byxor blev helt blöta... men annars var det väl bra för vi fick sluta redan vid tolv. Efter det var vi på stan en liten stund och nu är jag hemma. Imorgon är det alla hjärtans dag. Det känns inte så speciellt för har ju ingen att fira med, mina vänner åker bort och ska ha konsert haha. Men det blir säker bra ändå! Oj vilket deppigt inlägg det blev. Hoppas ni förstår att jag hellre bloggar sällan och bra, än varje dag och såna här tråkiga inlägg. Puss!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?