Uppdatering + en liten paus
DATUM: 2014-02-18 | TID: 21:50:22 | KATEGORI: Dagbok



Hej kära bloggeen! Jag har inte bloggat på fleera dagar och det ber jag om förlåtelse för. Tack för att ni ändå kollat in här. Vad har hänt sen senast då? Jo i lördags lunchade jag med Alva och så var vi hemma hos mig. Har alltid så kul med den tjejen. <3 I söndags åkte vi först till Linköping med familjen och sedan till Trosa där vi åt lunch. Det var en mysig liten resa haha. Den här veckan har det varit vår! Sol och varmt, hur härligt som helst. På fredag tar jag dessutom ledigt och drar till Andorra! Jag har tänkt att jag tar ledigt från bloggen också under lovet då jag knappt kommer ha internet där och vill göra annat än att sitta vid datorn. Efter lovet är jag iallafall tillbaka med massor av kamerabilder från Andorra och Barcelona. Jag önskar er alla ett skönt lov så hörs vi efter lovet om jag inte får lust att titta in tidigare. Hoppas ni stannar kvar, puss!!

♥ SKRIVET AV Den där tjejen :3

Och jag har alltid så roligt med dig <3 längtar tills alla bilder kommer upp <3

DATUM: 2014-02-20 | TID: 22:36:52



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?