Biofredag
DATUM: 2014-01-24 | TID: 23:35:12 | KATEGORI: Dagbok



Som jag sa igår så skulle jag ha gått på bio idag med Klara, men hon ringde igår kväll från sjukhuset och berättade att hon hade fått hjärnskakning. Verkligen typiskt! Då hade ju jag redan bokat och betalt biljetterna. Men då kunde Natalie komma med mig istället så vi gick och såg hundraåringen och den var helt sjukt rolig! Haha det var den roligaste film jag sett nånsin tror jag. Kom hem för en liten stund sen och ligger i sängen och vilar ut. I helgen har jag inte så mycket planerat förutom att jag ska träffa Alva på söndag. Vi har inte träffats på läänge så har saknat henne! Oj vilken lång text det blev nu, men hoppas ni får en skön helg och tar vara på ledigheten, puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?