Q/A
DATUM: 2014-01-06 | TID: 10:54:15 | KATEGORI: Frågor o svar

Kan du lägga upp mer snabba och enkla recept, till tex mellamål?
Ja det kan jag nog, tack för tipset! Skulle kunna fixa ett inlägg idag eller imorgon om jag hinner.
 
Sminkar du dig till skolan?
Ja det gör jag. 
 
Jag förstår att det tog lång tid att skriva men det var RIKTIGT kul att läsa och se alla bilder! Jag hoppas att du kommer att fortsätta med din blogg- det är jättekul att läsa och se massor av fina bilder!!!
Tack så jättemycket! Det här var ingen fråga, men jag blir verkligen glad av sådana här kommentarer. Klart jag kommer fortsätta blogga, kram!
 
berätta mer om din prao!
Jag vet att jag lovade skriva om min prao för längesen men det blev aldrig av så jag gör det nu. Jag praoade på Karolinska sjukhuset och fick praoplatsen genom min mammas kompis som jobbar där. Jag var där i fem dagar och fick gå med en sjuksköterska. Vi skötte om patienter, gick ut med mat, städade och ja tog hand om patienterna. Det var en helt okej prao och man lärde sig mycket om hur det är på ett sjukhus. Jag tyckte iallafall att det var intressant, men det det är nog inget för dig om du är rädd för blod. Hoppas du fick dom svar du ville ha även om det blev lite sent, kram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?