Random
DATUM: 2014-01-17 | TID: 20:58:52 | KATEGORI: Frågor o svar

Jag har aldrig ätit en big mac. Inte för att jag inte vill, vet inte varför haha. Onödig fakta.
 
Jag har typ hundra videos på min mobil på när jag sjunger. Gjorde precis en hehe.
 
Jag har spelat piano sen jag var sju typ men är verkligen usel på det. Dock måste jag ta lektioner för mamma... min pianogrupp är störtsskön och lektionerna är väldigt speciella iallafall.
 
Jag gjorde 64 situps på en minut (60 sekunder) idag på styrketestet. Nöjd tjej!
 
Mitt sparande går sådär om man säger så...
 
Jag ska på melodifestivalen genrepet i Linköping i februari.
 
Jag är väldigt målmedveten och tävlingsinriktad, men är ingen dålig förlorare.
 
Som vän är jag öppen men känslig. Och jag förlåter aaaldeles för lätt..
 
Jag har världens sämsta timing. Mina vänner vet hahaha. Lyckas alltid säga typ att gult är fult när nån med gul jacka går förbi. Ja ni fattar.
 
Följ mig på videofyme och instagram, heter ellilovesphoto på båda.
 
Jag kallas Elli av alla. Mina vänner, föräldrar, släkt, lärare, tränare, bekanta. Vet inte varför faktiskt, men det smeknamnet har hängt med sen jag var liten. Ibland glömmer jag nästan bort att jag faktiskt heter Ellinor.
 
Jag använder bara victoria's secret bodysplashes som parfym just nu.
 
Jag har sjungit i kör sen jag var 6 och har tagit privata sånglektioner i.. ca 2 år tror jag?
 
Mitt rum är nästan alltid städat, men mitt skrivbord har konstant en hög med kläder på sig.
 
Jag vet inte om ni tycker att såna här sanningar är tråkiga men jag har tråkigt så jag gör det här ändå. Och vissa av punkterna finns nog med i andra inlägg men jaja.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?