Spontanbio
DATUM: 2014-01-30 | TID: 21:38:44 | KATEGORI: Dagbok

 
Hej kära läsareee. (Hur töntigt lät inte det?) Idag var en lång dag i skolan, från åtta till halv fyra, men vi fick sluta lite  tidigare vilket var skönt. Vid 6 skulle jag haft extra körövning för ett solo. Men när jag var på tåget dit ringde Alva och bad mig komma med på bio med henne om en halvtimme. Så jag vände om och åkte in till stan. Vi såg kärlek deluxe och det var sjuukt spontant men supermysigt! På tunnelbanan hem såg vi Joel från Ijustwanttobecool och vi hade ögonkontakt, haha that fangirl moment! Nu sitter jag i sängen och skriver. Imorgon ska jag gå tidigare från skolan för ska på begravning. Sorgligt, men har iallafall haft en riktigt bra kväll idag! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?