Wanties & att spara
DATUM: 2014-01-01 | TID: 22:19:04 | KATEGORI: Tankar o åsikter

Wanties
ett riktigt snyggt skal till min nya mobil - en odd molly kudde, den gråa är nog snyggast - eos lipbalm
Jag vet att det precis varit jul osv, och ett av mina mål inför 2014 är att bli bättre på att spara. Därför har jag bestämt mig för att sluta slösa pengar på småsaker och spara till få större saker som jag faktiskt kommer ha nytta av! Till exempel läppbalsamet har jag bestämt att jag ska få köpa till mig själv ifall jag klarar av att köra ett litet "styrketränigsschema" som jag sattit upp för varje dag i januari. Det är ett ganska smart tips för nu vill jag ju verkligen klara av det haha! Odd Molly kuddarna är ju bara för mysiga, men dom är kanske inte det jag tänker spara till först. Men fina är dom! Till sist ett skal till min nya iPhone. Jag har tänkt köpa ett skal i Barcelona i slutet av februari när vi ska dit. Så det är väl egentligen det jag siktar på att spara ihop pengar till just nu. Det känns bra faktiskt, ett nytt år och nya möjligheter, right? Nu ska Ellinor bli ekonomisk! ;)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?