Aztec
DATUM: 2014-07-23 | TID: 20:36:00 | KATEGORI: Dagbok

linne h&m / kjol zara / converse
 
Hejsan bloggen, sorry för att jag inte har bloggat på några dagar. De senaste dygnen har varit så bra! I förrgår träffade jag ju Anna. Det var supermysigt att ses igen och vi gick runt i Helsingfors, pratade, fikade och så. Vi hade inte träffats på ett år så det var jättetrevligt! På kvällen åkte jag hem till Emppu med familjen för att äta middag. Sedan sov jag över där och vi gjorde en massa kul haha..! Kommer nog inte träffa henne på några månader nu så det var trist att säga hejdå. Igår var jag på stan med familjen först och på kvällen tog vi båten hem. Vi var i land på förmiddagen och senare åkte jag till stan för att träffa Aava. Hade saknat henne när jag var i Finland. Vi såg Förr eller senare exploderar jag på bio. 7kt vilken sorglig film det var. Men rätt mysig och väldigt lik boken vilket jag gillade. Nu är jag heelt slutkörd och längtar bara efter att äntligen få sova i min egna säng. Men jag får bara sova i den i en och en halv natt, för i övermorgon tidigt åker jag till Kreta på konfaläger!! Ska börja packa nu, men här hade ni en sammanfattning av vad som hänt när jag var borta. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?