Förr eller senare exploderar jag
DATUM: 2014-07-16 | TID: 23:29:27 | KATEGORI: Dagbok

klänning från anttila / tröja från primark 
(klänningen ser askonstig ut under tröjan på bilderna, den hade korvat sig och märkte det först efter men aja..)
 
Hejhej! Idag, eller egentligen igår finsk tid, var jag med mina kusiner på förmiddagen. Sen åkte jag till stan med mina föräldrar. Vi shoppade lite och åt lunch. Jag fick med mig en superfin kofta och boken Förr eller senare exploderar jag som alla pratar om. Lade mig i solen och läste när jag var tillbaka på landet och har läst över halva, men helt ärligt är den inte lika bra som jag förväntade mig. Har dock slutet kvar, så hoppas den blir bättre! Måste ändå se filmen när jag kommer hem. Nån som har läst den och har åsikter? Imorgon åker vi från landet till min morfar i några dagar och sedan till Helsingfors i några dagar till. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?