Borta bra men hemma bäst
DATUM: 2014-06-26 | TID: 21:43:31 | KATEGORI: Dagbok

 
Nu är jag hemma i Sverige igen. Flög ensam för andra gången och det gick bra, är bara sjukt trött. I helgen kommer jag bara sova ut och ta det lugnt hemma, för har typ inga kompisar i stan just nu. Alla är bortresta eller på landet. Själv ska jag till landet i Finland på tisdag. Så ska njuta av att vara hemma några dagar innan det blir att packa om och åka till landet i några veckor. Det blir antagligen cirka tre veckor i Finland innan jag kommer hem och packar om för att åka till Kreta på konfaresa. Kommer knappt vara hemma den här sommaren men det är bara kul att resa. Har massor av bilder från veckan som jag lägger upp senare. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?