Sista juni
DATUM: 2014-06-30 | TID: 21:43:39 | KATEGORI: Dagbok

 
Kom på att det är juli imorgon! Helt sjukt hur fort tiden går. Juni har varit den överlägset bästa månaden hitills iår. Har hunnit med massor och det är så otroligt skönt att det är sommarlov. Även om Sveriges väder inte precis levererat på den senaste tiden... 
 
Igår åkte jag hem till Aava. Vi pratade och gjorde chokladvåfflor. Vi improviserade en del och de misslyckades först men vi fick till det sen haha. Senare kom Lisa, kommer sakna dom och alla andra så mycket för jag åker till Finland i tre veckor imorgon. Idag har jag packat, gjort konfirmationsinbjudningar och varit och hämtat min lillebror från sitt seglarläger där han varit hela veckan. Han var på samma ställe som jag var på förra året och träffade några från mitt läger där. Kändes konstigt att komma tillbaka. Är lite avundsjuk på min bror för det lägret var så sjukt kul. Kommer inte segla nåt i år tyvärr, för första gången på väldigt många år... Nu måste jag avsluta och packa klart. Vi åker tidigt imorgon och jag kommer inte ha internet förän på onsdag förhoppningsvis. Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?