Sommarlov
DATUM: 2014-06-10 | TID: 21:59:31 | KATEGORI: Dagbok


Sommarlov guys!! Dagen med stort D, vi fick sommarlov idag! Hade den bästa dagen på länge faktiskt. På förmiddagen var det skolavslutning. Jag fick ett stipendium på 1000 kr så är jättenöjd och glad. Är nöjd med mina betyg och stolt över att allt pluggande lönat sig. Efter att vi fått sommarlov gick jag med mina friendos till subway där vi köpte med oss mat och gick och badade och solade i Kristineberg. Det är tradition nu haha! Lyckades tyvärr bränna mig så ser ut som en kräfta nu. Sen gick vi runt lite och vid 6 var jag tvungen att åka till Långholmen till min familj där jag åt middag och hjälpte till. Nu är jag hemma och är sjukt trött. Ska nog se ett avsnitt Vampire Diaries och sen sova. Det här blev ett väldigt långt inlägg om min dag så vet inte om ni orkar läsa men puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?