Because I'm happyy
DATUM: 2014-03-30 | TID: 19:37:05 | KATEGORI: Dagbok


blandade mobilbilder från helgen
 
Hej alla, hoppas ni haft en grym helg. Trots att jag inte uppdaterat så har statistiken varit på topp. Haha konstigt att det alltid är så, när man inte skriver läser extra många. Iallafall, i lördags hade jag sånglektion och efter det åkte jag till ikea med mamma. Sen kom Aava hem till mig och vi tog en lång promenad. Sen kom jag och spontansov hos henne. Imorse var jag tvungen att åka från henne tidigt till en konsert där jag sjöng solo. Det gick verkligen bra och är nöjd! Efter det har jag och Lisa spelat tennis hela eftermiddan. Äälskar tennis, så kul! Har förresten också sett klart hela Gossip Girl serien i helgen. Ahh så braa!! Nu ska jag gå och basta, puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?