5 randoms
DATUM: 2014-05-30 | TID: 17:47:52 | KATEGORI: Dagbok

 
Jag är beroende av min mobil. Den är det första och sista jag kollar när jag vaknar eller går och lägger mig och jag måste hela tiden ha den på mig. Ganska sjukt egentligen hur fäst jag är vid den.
 
Jag fyller 15 om 17 dagar! På min födelsedag kommer jag befinna mig i Italien med Aava och kören. Det kommer bli så naajs.
 
Alla kan koden till min mobil. Det spelar ingen roll ifall jag byter den, alla lär sig den samma dag ändå.
 
Jag fotar knappt längre. Tar bara bilder med kameran till bloggen. Trist, men har knappt haft tid och det känns som att jag inte har samma intresse längre. Får se om det blir mer fotande i sommar.
 
Jag har blivit obsessed med stjärnor. Har just nu massor av smycken, kläder och annat med stjärnor på. Köpte världens mysigaste och fluffigaste filt igår - med stjärnmönster såklart.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?