Monday
DATUM: 2014-05-05 | TID: 18:24:00 | KATEGORI: Dagbok


två nya fina nagellack från essie
 
Hej! Just nu sitter jag och lyssnar på musik efter lite plugg. Har mycket i skolan den här veckan (igen, känns som att jag alltid säger det..) Känner mig iallafall utvilad efter en kort ledighet! Jag kom hem från Finland igår där jag spenderade valborg och nästan hela förra veckan. Vi var bara på landet och tog det lugnt och var med kusinerna. Har suttit och googlat runt lite på gymnasium nyss. Det är rätt långt kvar, men ändå, det är ju redan nästa termin! På nåt sätt ser jag fram emot att börja gymnasiet, men samtidigt vill jag inte lämna skolan jag gått i i nio år nu. Haha aja sjukt rörigt inlägg. Nu måste jag skynda mig iväg till tennisträningen, puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?