Konfa + skola
DATUM: 2014-05-15 | TID: 21:55:41 | KATEGORI: Dagbok





Idag på bildlektionen fick vi fota, så jag och Nicki var ute på skolgården och fotade vid körsbärsträden. Älskar hur du blommar helt i rosa nu på våren. Tyvärr blev bilderna usel kvalité när jag skickade dem till mig själv.

På kvällen var jag på informationsmöte om min konfirmation. Börjar fatta först nu att jag faktiskt ska på läger en hel vecka - på Kreta! Herre vad underbart det kommer bli. Vi åker i slutet av juli och jag blir konfirmerad i början av augusti. En vecka med sol och bad, lekar, utflykter och massor av roliga aktiviteter som båt och vattenland.. Får lust att åka nu. Aja ska sluta tjata om mitt konfa. Kommer nog berätta mer när det närmar sig. Puss!

♥ SKRIVET AV Matilda

Det ska bli skit kul!! :-)

DATUM: 2014-05-16 | TID: 16:16:34
♥ SKRIVET AV Matilda

Det ska bli skit kul!! :-)

DATUM: 2014-05-16 | TID: 16:16:36



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?