Lite färg
DATUM: 2014-05-26 | TID: 17:04:02 | KATEGORI: Shopping

klänning från H&M - 99 kr
 
Idag var det en så himla ovärd dag i skolan. Det enda vettiga jag gjorde var att lösa ett enda mattetal och annars var det mest betygssnack och balplanering. Rätt skönt men känns som att man skulle kunna ta sommarlov tidigare istället för att inte göra nåt vettigt de här sista dagarna. Räknade ut att vi bara har 7 skoldagar kvar!!
 
Efter skolan köpte jag klänningen på bilderna. Var ute efter en skön och vardaglig klänning och hittade denna på h&m. Den var dessutom sjukt billig. Färgen är dock ganska speciell och svår att få till bra på bild, men jag gillar den. Den kommer bli perfekt i sommar på Kreta med converse, brun hud och mina solisar. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?