The days
DATUM: 2014-10-05 | TID: 19:52:00 | KATEGORI: Dagbok

 
Heej! Jag har inte bloggat på en vecka, men har varken haft lust eller speciellt mycket tid. Känner att jag är i en period när jag bara inte har lust att blogga, men det blir väl då och då iallafall. Har iallafall haft en sjukt bra helg. I fredags kväll var jag i gh med en massa folk. Igår firade jag Aavas födelsedag hos henne med tjejerna. Vi sov över där och det var superkul och mysigt. Vaknade där imorse och fick åka tidigare för har haft ledarutbildning hela dan. Efter den var jag hos Astrid och träffade några fler sen, åkte moppe för första gången haha stolt. Nu måste jag plugga lite, imorgon är det måndag igen. Nästa helg kommer min kompis Anna till Sverige och bor hos mig över helgen. Ser fram emot det! Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?