Babbel
DATUM: 2014-09-03 | TID: 21:23:00 | KATEGORI: Dagbok

 
Just nu känns livet bra. Ni vet man har perioder när man bara vill lägga sig ner och deppa, och så finns det dom dagarna när man bara vill stanna tiden och skratta rakt ut. Typ så känner jag nu. Idag hade vi sovmorgon, sköna lektioner, hemkunskap där vi bakade och en skön skoldag bara. Efter skolan var jag med Aava och Nata ett tag innan jag och Aava åkte till kören. Vi mötte Maja också för hon skulle börja på kören. Efter det åkte jag och Aava till Fridhemsplan och gick runt lite. Ikväll skulle jag kanske varit med några från konfat men det blev inte av så nu ska jag plugga lite franska istället haha. Intressant tycker ni (inte) haha. Mormor och farmor fyller år idag så mormor var förbi nyss och jag gav henne presenter. Hon blev jätteglad och då blev jag också glad, sötaste mormor. <33 Imorgon fyller min lillebror år, hela min släkt fyller typ år i början av september. Puss hejdå!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?