Ett år sedan
DATUM: 2014-09-08 | TID: 08:12:54 | KATEGORI: Dagbok

 
De här bilderna togs för ungefär ett år sedan. Tycker inte jag har förändrats så jättemycket på utsidan egentligen, men på ett år har jag verkligen mognat som person och blivit mycket mer självsäker. Det har hänt så mycket på ett år. Är jag lik tycker ni?
 
Igår hade jag min första ledarutbildning. Vi typ pratade och fikade mest, och efteråt var vi ett gäng som gick hem till mig. Astrid, Emil, Amanda och Anton stannade kvar till på kvällen och vi typ låg i min säng haha. Nu är det måndag igen.. Är så otaggad på skola, men har en hyfsad sovmorgon idag iallafall. Puss!

♥ SKRIVET AV Anonym

Vad är det för ledarutbildning?

DATUM: 2014-09-08 | TID: 16:45:37



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?