Gårdagen
DATUM: 2014-09-18 | TID: 18:32:21 | KATEGORI: Dagbok


jeans hollister / tisha abercrombie / converse / klocka mbmj
 
Tjaa bloggeen! Såhär såg jag ut igår, rätt simpel outfit. Gårdagen var bra. Direkt efter skolan åkte jag för att gå på återsamlingsträff med min konfagrupp. Inte för att det var så länge sen jag träffade dem, men ändå. Jag var tvungen att gå tidigare för att gå på gymnasieinfo i skolan. Det var en studiehandledare som berättade om gymnasievalet, hur det fungerar och så vidare. Börjar faktiskt bli lite nervös inför valet. Jag har ju några gymnasium jag funderar på, men det är ändå ett stort val och man vill ju inte välja fel. Efter det träffade jag Astrid och vi cyklade tillbaka till återträffen. Där hade vi kuddkrig och myste resten av kvällen. Nu måste jag plugga för har ett prov imorgon. Men det är fredag imorgon vilket betyder helg! Puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?